Oficialus pavadinimas: Viešoji įstaiga Griškabūdžio ambulatorija

Viešoji įstaiga Griškabūdžio ambulatorija Įmonės kodas 190809860

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Viešoji įstaiga Griškabūdžio ambulatorija (draudėjo kodas 523726, mokesčių mokėtojo kodas 190809860) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje Viešoji įstaiga Griškabūdžio ambulatorija:

Viešoji įstaiga Griškabūdžio ambulatorija (190809860) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-03 18 2,054 8,192
2023-02 18 1,330 5,418
2023-01 18 1,298 5,284
2022-12 18 1,148 4,650
2022-11 19 1,165 5,013
2022-10 18 1,191 4,846
2022-09 16 1,240 4,475
2022-08 16 1,360 4,915
2022-07 16 1,271 4,560
2022-06 16 1,341 4,709
2022-05 15 1,290 4,252
2022-04 17 1,878 7,068
2022-03 19 1,287 5,421
2022-02 18 1,368 5,446
2022-01 18 1,199 4,751
2021-12 18 1,393 5,537
2021-11 18 1,242 4,936
2021-10 18 1,111 4,396
2021-09 16 1,166 4,095
2021-08 16 1,194 4,192
2021-07 16 1,230 4,339
2021-06 16 1,178 4,161
2021-05 15 1,210 4,013
2021-04 17 1,164 4,404
2021-03 18 1,079 4,296
2021-02 18 1,114 4,447
2021-01 18 1,109 4,430
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų