Oficialus pavadinimas: "Autobaltva", UAB

"Autobaltva", UAB Įmonės kodas 302442422

"Autobaltva", UAB PVM kodas LT100004977010 nuo 2009-11-10 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Autobaltva", UAB (draudėjo kodas 2031922, mokesčių mokėtojo kodas 302442422) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-10 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Autobaltva", UAB (302442422) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-10 7 2,554 4,162
2023-09 7 1,195 1,948
2023-04 9 1,210 2,506
2023-03 9 1,120 2,336
2023-02 9 935 1,934
2023-01 9 1,051 2,198
2022-12 9 1,072 2,231
2022-11 9 1,051 2,197
2022-10 8 1,061 1,978
2022-09 9 972 2,047
2022-08 8 1,131 2,112
2022-07 8 1,107 2,067
2022-06 9 1,070 2,207
2022-05 9 1,073 2,216
2022-04 10 962 2,234
2022-03 10 1,052 2,419
2022-02 11 936 2,344
2022-01 10 956 2,181
2021-12 10 1,003 2,281
2021-11 11 963 2,428
2021-10 10 970 2,215
2021-09 10 927 2,123
2021-08 10 992 2,262
2021-07 9 985 2,037
2021-06 8 1,027 1,900
2021-05 8 953 1,751
2021-04 8 969 1,781
2021-03 8 985 1,828
2021-02 10 933 2,163
2021-01 9 980 2,045
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų