Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje "Silvalita", UAB (draudėjo kodas 2807926, mokesčių mokėtojo kodas 304375342) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).
"Silvalita", UAB (304375342) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-12
|
5
|
952
|
1,102
|
2024-11
|
8
|
1,190
|
2,237
|
2024-10
|
7
|
1,629
|
2,681
|
2024-09
|
6
|
562
|
776
|
2024-08
|
6
|
576
|
801
|
2024-02
|
10
|
825
|
1,966
|
2024-01
|
10
|
664
|
1,577
|
2023-12
|
11
|
557
|
1,460
|
2023-11
|
11
|
1,373
|
3,595
|
2023-10
|
11
|
1,416
|
3,673
|
2023-09
|
11
|
1,010
|
2,588
|
2023-08
|
5
|
539
|
618
|
2023-02
|
11
|
853
|
2,236
|
2023-01
|
11
|
938
|
2,463
|
2022-12
|
11
|
619
|
1,615
|
2022-11
|
11
|
1,920
|
5,025
|
2022-10
|
10
|
1,504
|
3,560
|
2022-09
|
8
|
1,503
|
2,853
|
2022-08
|
7
|
835
|
1,391
|
2022-02
|
9
|
1,145
|
2,446
|
2022-01
|
9
|
987
|
2,117
|
2021-12
|
8
|
892
|
1,689
|
2021-11
|
9
|
1,461
|
3,102
|
2021-10
|
9
|
1,123
|
2,366
|
2021-09
|
10
|
942
|
2,192
|
2021-08
|
7
|
1,123
|
1,815
|
2021-05
|
1
|
-
|
-
|
2021-02
|
5
|
1,189
|
1,392
|
2021-01
|
6
|
557
|
768
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.