Oficialus pavadinimas: "Aksela", UAB

"Aksela", UAB Įmonės kodas 304777191

"Aksela", UAB PVM kodas LT100012396719 nuo 2019-05-30 (prieš 5 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Aksela", UAB (draudėjo kodas 3157541, mokesčių mokėtojo kodas 304777191) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-03 mėnesio gale dirbo 85 darbuotojai (apdraustieji).

"Aksela", UAB (304777191) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-03 85 1,457 1,735
2023-02 85 1,345 25,398
2023-01 84 1,355 24,512
2022-12 108 1,210 29,068
2022-11 138 1,908 59,550
2022-10 134 1,351 41,123
2022-09 116 1,165 30,845
2022-08 119 998 26,932
2022-07 111 1,064 26,747
2022-06 102 1,167 26,749
2022-05 107 1,064 25,493
2022-04 89 1,137 22,483
2022-03 76 1,049 17,293
2022-02 63 1,036 13,936
2022-01 59 897 11,677
2021-12 50 1,103 12,112
2021-11 46 1,088 10,755
2021-10 44 1,082 10,372
2021-09 41 1,012 9,105
2021-08 39 936 8,191
2021-07 31 1,082 7,590
2021-06 32 1,013 7,339
2021-05 31 1,027 7,131
2021-04 29 1,038 6,645
2021-03 24 979 5,128
2021-02 24 1,041 5,448
2021-01 24 1,120 5,848
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų