Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje Stalaiva, UAB (draudėjo kodas 3730304, mokesčių mokėtojo kodas 305598647) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-07 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).
Stalaiva, UAB (305598647) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2023-07
|
5
|
3,741
|
4,248
|
2023-06
|
5
|
825
|
939
|
2023-05
|
5
|
969
|
1,106
|
2023-04
|
6
|
947
|
1,310
|
2023-03
|
7
|
634
|
1,020
|
2023-02
|
6
|
700
|
974
|
2023-01
|
7
|
754
|
1,215
|
2022-12
|
7
|
611
|
977
|
2022-11
|
8
|
838
|
1,551
|
2022-10
|
8
|
904
|
1,679
|
2022-09
|
7
|
797
|
1,283
|
2022-08
|
8
|
772
|
1,436
|
2022-07
|
8
|
769
|
1,422
|
2022-06
|
8
|
853
|
1,583
|
2022-05
|
9
|
787
|
1,649
|
2022-04
|
7
|
903
|
1,464
|
2022-03
|
8
|
841
|
1,556
|
2022-02
|
8
|
627
|
1,154
|
2022-01
|
8
|
820
|
1,521
|
2021-12
|
8
|
694
|
1,278
|
2021-11
|
9
|
703
|
1,472
|
2021-10
|
11
|
763
|
1,950
|
2021-09
|
14
|
745
|
2,399
|
2021-08
|
14
|
666
|
2,156
|
2021-07
|
10
|
935
|
2,184
|
2021-06
|
15
|
559
|
1,899
|
2021-05
|
12
|
785
|
2,121
|
2021-04
|
10
|
458
|
1,037
|
2021-03
|
2
|
-
|
-
|
2021-02
|
2
|
-
|
-
|
2021-01
|
3
|
-
|
-
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.