Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje "Jaumina", UAB (draudėjo kodas 3800566, mokesčių mokėtojo kodas 305707089) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).
"Jaumina", UAB (305707089) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-03
|
4
|
536
|
521
|
2024-02
|
4
|
1,258
|
1,221
|
2024-01
|
3
|
-
|
-
|
2023-12
|
4
|
1,175
|
1,140
|
2023-11
|
3
|
-
|
-
|
2023-10
|
3
|
-
|
-
|
2023-09
|
4
|
1,166
|
1,132
|
2023-08
|
4
|
1,352
|
1,312
|
2023-07
|
3
|
-
|
-
|
2023-06
|
4
|
1,186
|
1,110
|
2023-05
|
4
|
1,330
|
1,249
|
2023-04
|
3
|
-
|
-
|
2023-03
|
3
|
-
|
-
|
2023-02
|
3
|
-
|
-
|
2023-01
|
4
|
1,001
|
958
|
2022-12
|
4
|
980
|
938
|
2022-11
|
5
|
859
|
1,030
|
2022-10
|
5
|
963
|
1,159
|
2022-09
|
4
|
990
|
951
|
2022-08
|
5
|
781
|
918
|
2022-07
|
5
|
876
|
1,018
|
2022-06
|
4
|
987
|
912
|
2022-05
|
4
|
990
|
915
|
2022-04
|
4
|
949
|
880
|
2022-03
|
4
|
949
|
880
|
2022-02
|
4
|
931
|
865
|
2022-01
|
4
|
802
|
747
|
2021-12
|
5
|
759
|
872
|
2021-11
|
5
|
885
|
1,005
|
2021-10
|
5
|
885
|
998
|
2021-09
|
5
|
769
|
875
|
2021-08
|
4
|
711
|
654
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.