Oficialus pavadinimas: "Empairas", UAB

"Empairas", UAB Įmonės kodas 305714781

"Empairas", UAB PVM kodas LT100014864017 nuo 2022-04-06 (prieš 3 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Empairas", UAB (draudėjo kodas 3818927, mokesčių mokėtojo kodas 305714781) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje "Empairas", UAB:

"Empairas", UAB (305714781) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-10 17 940 3,715
2025-09 18 918 3,869
2025-08 18 995 4,247
2025-07 20 705 3,322
2025-06 16 1,517 5,699
2025-05 15 1,733 6,122
2025-04 17 1,204 4,841
2025-03 15 1,890 6,673
2025-02 19 1,371 6,137
2025-01 16 1,768 6,609
2024-12 18 990 4,211
2024-11 19 2,029 9,056
2024-10 18 1,560 6,514
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 4 331 319
2024-06 4 265 254
2024-05 1 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 1 - -
2023-02 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 2 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų