Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje Crowdpear, UAB (draudėjo kodas 3852019, mokesčių mokėtojo kodas 305888586) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 9 darbuotojai (apdraustieji).
Crowdpear, UAB (305888586) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-12
|
9
|
2,264
|
4,763
|
2024-11
|
9
|
2,276
|
4,784
|
2024-10
|
10
|
1,832
|
4,181
|
2024-09
|
9
|
2,083
|
4,260
|
2024-08
|
9
|
2,064
|
4,236
|
2024-07
|
8
|
2,350
|
4,285
|
2024-06
|
8
|
2,092
|
3,839
|
2024-05
|
7
|
1,947
|
3,158
|
2024-04
|
7
|
1,938
|
3,143
|
2024-03
|
7
|
1,869
|
3,041
|
2024-02
|
6
|
2,082
|
2,909
|
2024-01
|
6
|
2,230
|
3,099
|
2023-12
|
6
|
2,223
|
3,076
|
2023-11
|
6
|
2,230
|
3,086
|
2023-10
|
6
|
2,230
|
3,086
|
2023-09
|
6
|
2,230
|
3,099
|
2023-08
|
6
|
2,237
|
3,109
|
2023-07
|
6
|
3,066
|
4,449
|
2023-06
|
6
|
2,037
|
2,951
|
2023-05
|
6
|
2,033
|
2,946
|
2023-04
|
6
|
2,026
|
2,936
|
2023-03
|
6
|
2,034
|
2,947
|
2023-02
|
6
|
2,030
|
2,942
|
2023-01
|
6
|
1,920
|
2,781
|
2022-12
|
6
|
1,435
|
2,060
|
2022-11
|
5
|
1,415
|
1,683
|
2022-10
|
5
|
1,415
|
1,683
|
2022-09
|
4
|
1,175
|
1,125
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.