Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje "Swapas", UAB (draudėjo kodas 3857365, mokesčių mokėtojo kodas 305892047) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-10 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).
"Swapas", UAB (305892047) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-10
|
2
|
-
|
-
|
2024-09
|
4
|
907
|
781
|
2024-08
|
4
|
1,168
|
1,085
|
2024-07
|
4
|
1,168
|
1,085
|
2024-06
|
4
|
807
|
735
|
2024-05
|
4
|
804
|
732
|
2024-04
|
2
|
-
|
-
|
2024-03
|
2
|
-
|
-
|
2024-02
|
2
|
-
|
-
|
2024-01
|
4
|
76
|
71
|
2023-12
|
4
|
1,064
|
1,030
|
2023-11
|
4
|
406
|
391
|
2023-10
|
4
|
72
|
67
|
2023-09
|
4
|
1,064
|
1,030
|
2023-08
|
4
|
765
|
739
|
2023-07
|
5
|
865
|
1,047
|
2023-06
|
5
|
599
|
681
|
2023-05
|
5
|
335
|
399
|
2023-04
|
6
|
452
|
651
|
2023-03
|
7
|
255
|
385
|
2023-02
|
7
|
451
|
718
|
2023-01
|
7
|
635
|
1,030
|
2022-12
|
7
|
719
|
1,137
|
2022-11
|
7
|
883
|
1,416
|
2022-10
|
8
|
608
|
1,070
|
2022-09
|
8
|
779
|
1,396
|
2022-08
|
8
|
1,066
|
1,748
|
2022-07
|
9
|
848
|
1,543
|
2022-06
|
7
|
1,024
|
1,533
|
2022-05
|
5
|
909
|
910
|
2022-04
|
1
|
-
|
-
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.