Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje Lurama, MB (draudėjo kodas 3922527, mokesčių mokėtojo kodas 305969426) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).
Lurama, MB (305969426) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-12
|
5
|
675
|
817
|
2024-11
|
5
|
928
|
1,124
|
2024-10
|
5
|
1,040
|
1,260
|
2024-09
|
5
|
590
|
714
|
2024-08
|
2
|
-
|
-
|
2024-07
|
4
|
384
|
370
|
2024-06
|
4
|
725
|
702
|
2024-05
|
4
|
834
|
808
|
2024-04
|
4
|
723
|
700
|
2024-03
|
2
|
-
|
-
|
2024-02
|
2
|
-
|
-
|
2024-01
|
2
|
-
|
-
|
2023-12
|
5
|
323
|
354
|
2023-11
|
5
|
879
|
980
|
2023-10
|
9
|
1,124
|
2,235
|
2023-09
|
9
|
1,101
|
2,194
|
2023-08
|
9
|
717
|
1,480
|
2023-07
|
3
|
-
|
-
|
2023-06
|
2
|
-
|
-
|
2023-05
|
2
|
-
|
-
|
2023-04
|
2
|
-
|
-
|
2023-03
|
1
|
-
|
-
|
2023-02
|
1
|
-
|
-
|
2023-01
|
1
|
-
|
-
|
2022-12
|
1
|
-
|
-
|
2022-11
|
2
|
-
|
-
|
2022-10
|
2
|
-
|
-
|
2022-09
|
5
|
860
|
975
|
2022-08
|
6
|
1,066
|
1,490
|
2022-07
|
2
|
-
|
-
|
2022-06
|
1
|
-
|
-
|
2022-05
|
2
|
-
|
-
|
2022-04
|
3
|
-
|
-
|
2022-03
|
2
|
-
|
-
|
2022-02
|
1
|
-
|
-
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.