Oficialus pavadinimas: Mistelina, UAB

Mistelina, UAB Įmonės kodas 305977985

Mistelina, UAB PVM kodas LT100016202110 nuo 2023-08-30 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Mistelina, UAB (draudėjo kodas 3926324, mokesčių mokėtojo kodas 305977985) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje Mistelina, UAB:

Mistelina, UAB (305977985) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 11 1,109 2,834
2025-08 12 1,128 3,177
2025-07 8 1,494 2,767
2025-06 9 1,432 2,975
2025-05 10 1,426 3,308
2025-04 9 1,216 2,546
2025-03 11 935 2,378
2025-02 9 1,062 2,218
2025-01 10 578 1,362
2024-12 5 950 1,063
2024-11 5 422 475
2024-10 5 414 486
2024-09 8 752 1,320
2024-08 6 411 555
2024-07 4 497 482
2024-06 4 832 808
2024-05 7 418 688
2024-04 7 460 737
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 4 126 123
2023-08 4 108 104
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 2 - -
2022-07 2 - -
2022-06 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų