Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje Medus Klinika, MB (draudėjo kodas 3938935, mokesčių mokėtojo kodas 306013801) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).
Medus Klinika, MB (306013801) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-12
|
6
|
697
|
936
|
2024-11
|
7
|
886
|
1,382
|
2024-10
|
7
|
1,198
|
1,846
|
2024-09
|
6
|
1,370
|
1,787
|
2024-08
|
6
|
1,129
|
1,479
|
2024-07
|
6
|
1,105
|
1,448
|
2024-06
|
6
|
868
|
1,144
|
2024-05
|
5
|
1,086
|
1,193
|
2024-04
|
5
|
1,125
|
1,236
|
2024-03
|
5
|
743
|
820
|
2024-02
|
5
|
733
|
814
|
2024-01
|
5
|
1,198
|
1,312
|
2023-12
|
5
|
1,222
|
1,333
|
2023-11
|
5
|
1,143
|
1,250
|
2023-10
|
5
|
1,102
|
1,206
|
2023-09
|
5
|
842
|
902
|
2023-08
|
5
|
677
|
726
|
2023-07
|
5
|
694
|
745
|
2023-06
|
5
|
630
|
674
|
2023-05
|
5
|
934
|
1,001
|
2023-04
|
5
|
656
|
703
|
2023-03
|
5
|
858
|
946
|
2023-02
|
5
|
731
|
806
|
2023-01
|
4
|
284
|
245
|
2022-12
|
6
|
313
|
408
|
2022-11
|
6
|
399
|
524
|
2022-10
|
5
|
465
|
519
|
2022-09
|
5
|
517
|
583
|
2022-08
|
4
|
309
|
267
|
2022-07
|
1
|
-
|
-
|
2022-06
|
1
|
-
|
-
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.