Oficialus pavadinimas: "Duginta", UAB

"Duginta", UAB Įmonės kodas 306024598

"Duginta", UAB PVM kodas LT100015274718 nuo 2022-09-17 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Duginta", UAB (draudėjo kodas 3940852, mokesčių mokėtojo kodas 306024598) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Duginta", UAB (306024598) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-12 3 - -
2024-11 7 841 1,401
2024-10 7 840 1,399
2024-09 7 933 1,558
2024-08 7 943 1,575
2024-07 7 888 1,480
2024-06 7 931 1,555
2024-05 7 738 1,236
2024-04 6 537 771
2024-03 6 709 1,019
2024-02 6 746 1,073
2024-01 7 901 1,506
2023-12 8 803 1,529
2023-11 8 840 1,582
2023-10 8 956 1,796
2023-09 8 826 1,567
2023-08 7 746 1,223
2023-07 7 782 1,279
2023-06 7 636 1,055
2023-05 6 833 1,188
2023-04 6 612 873
2023-03 5 251 295
2023-02 4 184 173
2023-01 6 757 1,081
2022-12 6 845 1,205
2022-11 6 829 1,178
2022-10 6 787 1,126
2022-09 6 775 1,105
2022-08 6 740 1,051
2022-07 5 842 993
2022-06 5 733 864
2022-05 5 822 969
2022-04 5 530 621
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų