Oficialus pavadinimas: Pure Wallet, UAB

Pure Wallet, UAB Įmonės kodas 306072671

Pure Wallet, UAB PVM kodas LT100017395910 nuo 2024-12-13 (prieš 10 mėnesių)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Pure Wallet, UAB (draudėjo kodas 3961112, mokesčių mokėtojo kodas 306072671) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje Pure Wallet, UAB:

Pure Wallet, UAB (306072671) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 6 2,532 3,389
2025-08 6 2,504 3,352
2025-07 6 2,524 3,802
2025-06 6 2,463 3,722
2025-05 6 2,556 3,443
2025-04 6 2,466 3,798
2025-03 6 2,466 3,303
2025-02 7 2,065 3,350
2025-01 6 2,649 3,666
2024-12 6 2,380 3,309
2024-11 5 2,640 3,078
2024-10 3 - -
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 2 - -
2024-05 2 - -
2024-04 2 - -
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų