Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys
Įmonėje Kargomitten, UAB (draudėjo kodas 3994935, mokesčių mokėtojo kodas 306122220) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-12 mėnesio gale dirbo 13 darbuotojai (apdraustieji).
Kargomitten, UAB (306122220) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-12
|
13
|
2,352
|
6,986
|
2024-11
|
13
|
2,435
|
7,265
|
2024-10
|
13
|
2,288
|
6,858
|
2024-09
|
13
|
2,449
|
7,356
|
2024-08
|
13
|
2,398
|
7,138
|
2024-07
|
13
|
2,174
|
6,478
|
2024-06
|
11
|
2,495
|
6,297
|
2024-05
|
13
|
2,259
|
6,708
|
2024-04
|
11
|
2,311
|
5,803
|
2024-03
|
10
|
2,457
|
5,596
|
2024-02
|
10
|
2,234
|
5,057
|
2024-01
|
10
|
2,515
|
5,734
|
2023-12
|
10
|
2,370
|
5,381
|
2023-11
|
9
|
2,201
|
4,456
|
2023-10
|
10
|
2,170
|
4,843
|
2023-09
|
9
|
2,432
|
4,877
|
2023-08
|
9
|
2,236
|
4,575
|
2023-07
|
7
|
2,316
|
3,669
|
2023-06
|
7
|
2,326
|
3,685
|
2023-05
|
7
|
1,955
|
3,051
|
2023-04
|
5
|
2,274
|
2,492
|
2023-03
|
6
|
1,950
|
2,562
|
2023-02
|
5
|
2,170
|
2,366
|
2023-01
|
4
|
1,729
|
1,471
|
2022-12
|
3
|
-
|
-
|
2022-11
|
2
|
-
|
-
|
2022-10
|
2
|
-
|
-
|
2022-09
|
2
|
-
|
-
|
2022-08
|
1
|
-
|
-
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.