Oficialus pavadinimas: "Ts start", UAB

"Ts start", UAB Įmonės kodas 306201333

"Ts start", UAB PVM kodas LT100016224515 nuo 2023-09-07 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Ts start", UAB (draudėjo kodas 4047648, mokesčių mokėtojo kodas 306201333) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje "Ts start", UAB:

"Ts start", UAB (306201333) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 47 1,572 17,229
2025-08 37 1,724 14,946
2025-07 41 1,782 17,020
2025-06 42 1,644 15,925
2025-05 42 1,734 16,886
2025-04 49 1,420 16,135
2025-03 52 1,240 14,900
2025-02 48 1,236 13,725
2025-01 51 1,248 14,564
2024-12 62 1,332 17,871
2024-11 64 1,412 20,769
2024-10 59 1,445 19,473
2024-09 59 1,473 19,815
2024-08 59 1,412 19,107
2024-07 49 1,532 17,260
2024-06 56 1,514 19,404
2024-05 48 1,440 15,663
2024-04 39 1,261 11,319
2024-03 24 1,353 7,547
2024-02 19 1,574 6,855
2024-01 21 1,498 7,263
2023-12 22 1,521 7,763
2023-11 15 1,290 4,475
2023-10 5 1,833 2,174
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų