Oficialus pavadinimas: Jūsų klinika, UAB

Jūsų klinika, UAB Įmonės kodas 306218788

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje Jūsų klinika, UAB (draudėjo kodas 4056683, mokesčių mokėtojo kodas 306218788) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje Jūsų klinika, UAB:

Jūsų klinika, UAB (306218788) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 34 1,472 11,069
2025-08 34 1,403 10,554
2025-07 34 1,487 11,194
2025-06 34 1,516 11,369
2025-05 34 1,414 10,634
2025-04 34 1,457 11,057
2025-03 34 1,396 10,583
2025-02 33 1,353 9,940
2025-01 32 1,416 10,111
2024-12 30 1,439 9,563
2024-11 32 1,422 10,049
2024-10 30 1,539 10,239
2024-09 32 1,378 9,779
2024-08 32 1,415 10,046
2024-07 29 1,610 10,338
2024-06 29 1,587 10,161
2024-05 27 1,422 8,599
2024-04 28 1,270 7,986
2024-03 27 1,266 7,622
2024-02 28 1,151 7,181
2024-01 26 1,175 6,775
2023-12 28 966 4,980
2023-11 26 1,090 5,878
2023-10 25 1,093 5,942
2023-09 22 1,174 5,715
2023-08 19 1,400 5,896
2023-07 16 1,625 5,741
2023-06 16 1,592 5,624
2023-05 17 1,486 5,570
2023-04 6 127 166
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų